سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

به کارگردانی داوود موثقی

فیلم ویدئویی «هدیه گرانبها» کلید می‌خورد

داوود موثقی*

سینماپرس: فیلم ویدئویی «هدیه گرانبها» به کارگردانی داود موثقی به سفارش موسسه رسانه های تصویری برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود.

داود موثقی کارگردان فیلم ویدئویی «هدیه گرانبها» در گفت و گو با خبرنگار بخش نمایش خانگی سینماپرس، از آغاز تولید این فیلم خبر داد و گفت: «در حال بازنویسی فیلمنامه «هدیه گرانبها» هستم، تا یک هفته آینده بازنویسی تمام می شود و پیش تولید را آغاز می کنیم و تا زمانی که بازنویسی تمام نشود عوامل سازنده مشخص نخواهند شد. تصمیم دارم بعد از پایان بازنویسی و شکل گیری شخصیت ها بازیگران را انتخاب کنم.»

وی با اشاره به اینکه این فیلم برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود عنوان کرد: «لوکیشن های این فیلم در تهران است. دو خانه مجلل و یک کارگاه جواهرسازی لوکیشن اعظم ما خواهد بود.»

این کارگردان در خصوص پروژه دیگر خود با عنوان «پسر از من، دختر از تو» بیان کرد: « هنوز موفق نشدیم پیش‌تولید «پسر از من ، دختر از تو» را آغاز کنیم. سرمایه به طور کامل تامین نشده و ما ۳۰ درصد بودجه کم داریم. با پیشنهاد علی ژکان مبنی بر تولید «هدیه گرانبها» تصمیم گرفتم تا فیلم «پسر از من ، دختر از تو» سیستم مالی خود را پیدا می کند من هم «هدیه گرانبها» را تولید کنم.»

«پسر از من، دختر از تو» فیلمی حادثه ای با چاشنی کمدی است. این فیلم قصه یک دختر و پسر جوان سارق را روایت می کند که به صورت اتفاقی قصد سرقت از یک گاو صندوق دارند.

گفتنی است تهیه کننده فیلم «هدیه گرانبها» علی ژکان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.